2/5/12 - Reisverslag uit Antwerpen, België van henk postma - WaarBenJij.nu 2/5/12 - Reisverslag uit Antwerpen, België van henk postma - WaarBenJij.nu

2/5/12

Door: henkpostma

Blijf op de hoogte en volg henk

02 Mei 2012 | België, Antwerpen

het is weer even geleden dus ik dacht ik moet maar weer eens wat typen :P

eigenlijk gaat alles goed zowel thuis als op stage ik hoor bijna nooit dat ik iets fout doe en ze zijn tevreden met mij

ook in mijn vrije tijd kan ik alles nu blindelings vinden de tijd van verdwalen is voorbij :P

het enige wat wel wat minder is zijn de nacht diensten het is altijd leuk in de nacht alleen als je thuis bent slaap je de hele nacht en is je ritme verstoord. Maar dat hoort erbij

• 07 Mei 2012 - 14:44

Alle Manneke:

Hoi Henk,
    Goede berichten man, nog maar 2 maanden en dan zit het er alweer op, time flies when you´re having fun! Succes met de komende tijd, ik hoop voor je dat je niet teveel nachtdiensten moet! Alles met de opdracheten ook onder controle?
    Groetjes Aukje Bosch

• 09 Mei 2012 - 17:20

Henk Postma:

ja het zit idd bijna weer op jammer genoeg maar alles onder controle ben bijna klaar met de opdrachten. en 1 ding is zeker het is voor herhaling vatbaar 5 maanden stage

groeten henk